close
今日, 好似好先起身....
食野...睇電視...
 
之後見到細佬o係度畫畫....
見到佢好似唔係好識點畫隻比卡照....
我依稀遁得我之前學畫畫係學過畫比卡超架....
跟住就拎左我學畫畫果本野出黎比佢對住黎抄....
不過, 我發覺原來果幅比卡超都係畫得好核突架....
於是, 我又叫佢畫左另一隻野~(唔記得叫做咩名lu~)
 
佢畫好個草圖之後, 就開始塗顏色~
因為係塗廣告彩o既關係...我真係覺得佢咁樣塗到出晒界....好難交到功課....
就諗住教下佢o勒....
不過, 教下教下, 我發覺我係完全地幫佢做左架~-,-
之後, 愈塗愈起勁~......我成份功課幫佢完成左.....+.+
 
搞掂....收工~哈哈~
不過講時講, 我都好似好耐都冇幫佢做過美勞功課lu.....
好"支力"呀.....~~
 
下午......佢地又整....又整梳乎厘喇~真係咁好食咩??
arrow
arrow
    全站熱搜

    +莉 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()