close
好久沒有打網上日記了~
有種久違了的感覺...
 
今日同媽咪細佬去左又一...
又一係一個我十年都唔會去o既地方...
只係咁o岩有兩張$50 o既現金券...唔拎佢黎買好似有d唔抵....-.-"
 
去到, 見到有d細路仔o係度進行緊蹓冰比賽...
雖然佢地唔係好勁咁, 但係我諗佢地做o既果幾個動作已經練左好耐喇.....
不過, 我覺得佢地缺少左樣野....就係"笑容"~!
無論咩野比賽, 我覺得, 笑容都係好緊要架....^~^
就算比賽o既時候有失誤, 有d笑容, 都好過一臉尷尬~
呢個係評判對參賽者o既印象問題~
所以, 就算咩野比賽, 我都會笑住咁黎參加架~
但係, 果d細佬仔個個都幾緊張下...可能因為有daddy mummy睇住啦...仲有咁多人添...
 
好喇好喇, 睇左一陣之後, 終於都搵到log on....行左陣, 都係揀唔到有o岩心水o既野...=.="
原因之一, d野都幾貴下囉....
第二, 我又真係冇咩野係急須要買o既....
 
後黎, 見到有個sales o係度sell佢隻煎pan...
仲話可以拎黎焗野喎......
咁媽咪就心郁郁了~ 
之後, 好順理成章地....佢買左~
 
好野, 返屋企lu~回家的感覺真好~
 
之後, 真係o係屋企用隻煎pan整梳乎厘....-.-
整得我幾辛苦呀~ 勞帥動眾咁.....
 
整好喇~~~~~.....但係....唔好食o既...~
唔知係咪落得唔夠多糖呢????一d都唔甜呀我覺得~~
 
算了吧....第一次整甜品, 係咁上下架喇~
期待下次有機會再整過~~~
 
這篇日記, 雖然內容沒有什麼感興可言...
但總算一個好開始吧~
arrow
arrow
    全站熱搜

    +莉 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()